lørdag den 19. marts 2011

musthaves

5 ting, jeg ville medbringe på en øde ø (vi går ud fra, at mennesker IKKE kan medbringes, da dette så ville blive en åndsvag leg): 
1. Ipod med uanede mængder af strøm 
2. Dagbog + kuglepind
3. biblen (skal det være, så skal det fandme ogs' være!) 
4. Solbriller.. Man ser altid nice ud med solbriller. Altid. Ingen undtagelser. 
5. Hovedpude. 


Jeg har idag brugt min dag, på en yderst konstruktiv måde, hvis jeg selv skal sige det. At sove, at se Pokemon, drikke kaffe, ryge smøger, lave enorme mængder af lækker mad til thaa giiirrlllz, set Bingo Banko (hvor er sidste års guddommelige lækre værter?), Zulu awards og.... Debatten! Imorgen står dagen på Oliver (<3) og NG-aflevering. Oplys mig venligst om emnet, en eller anden. Please? 
Og bare lige for at holde den gode tradition ved live, så kommer der lige noget fucked up hjerne; kan du i virkeligheden stå inde for alt du har lavet, gennem hele dit liv? Nej vel? Jo? Hvad er din undskyldning, din begrundelse, for hvis du siger ja, ja.. så lyver du. Eller hvad? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar