søndag den 13. marts 2011

honestly.. right in front of me, really?

Jeg er i skrivende stund 100p overbevidst om, at verden leger julelege med mig. Urealistisk, på sådan en smuk måde. Jeg sætter pris på mine ord, og det håber jeg også at du gør. Kan det virkelig passe? Lige dér? Siden sidste sommer? Vildt. Det må være en joke. Eller en drøm. Ja. 
Weekend er en smuk ting, for man laver bare så meget ballade, at selv min lille baby (Oliver) bliver forpustet. Eller nej, for hun tager tidligt hjem, fordi hende den røde ikke kan lide Morten B. og hellere vil sove. Tsh. :) Men sød. Ja. 
Tænk... tænk... at jeg, Louise Thomsen, i en alder af 17, får et armbånd som giver mig retten til fri entre på A-bar!!!! Tænk!!! Også gør jeg det ikke engang. Men det var et fint armbånd. Indeed. 
Jeg har også set Hævnen. Den var helt ærligt ikke noget at råbe hurra for, men folk skal virkelig stoppe med at tage popcorn så for givet, for hold kæft jeg elsker popcorn... Popcorn, popcorn, popcorn. Og katte! 
Og nu jeg er ved det, så vil jeg gerne huske Oliver på (den rigtige Oliver, ikke dig Oliver. Men min Oliver). Jeg er forvirret. Men ihvertfald, Oliver.... vi skal begynde at sige noget sejt. Ikke farvelade, ikke KK, ikke awkward turtle, men... nu... kommer den.. "jeg går lige ind og kiosker". Lad mig komme med nogle eksempler, da lille Oliver sikkert slet ikke er med på nuværende tidspunkt. 
- Man vil i kantinen; "skal vi lige op og kantineer?"
- Man vil ud i fakta efter øl; "skal vi op og faktae den?" 
osv osv osv... du har fanget den nu, Oliver. lol. 
Og nu vil jeg spille tetris. 

vi elsker alle fulde louise, og jeg har en vis begejstring for personen der tog dette billed <3)

2 kommentarer: