onsdag den 16. marts 2011

lysten

Vi kender alle til lysten. Lysten som eftersigende skulle være en dødsynd - eller, det ved jeg egentlig ikke. Jeg har ikke læst biblen. Men, lysten; lysten til magt, penge, sex, følelser. Der er de lyster som man så inderligt brænder efter at få opfyldt, også tror jeg helt ærligt på at det vil ske, før eller siden. Lysten som kun kan opfyldes hvis man virkelig kæmper nok! Fx mine evner i matematik. Jeg kæmper bare ikke nok, men det er også ok. Lysten som man prøver at gemme bag sit inderste, nogle gange lykkes det, andre gange ikke og man ender som et lille lam der græder sig i søvn. Men dette er ikke tilfældet, lige nu. 
Lysten til kærlighed, nærhed, forståelse; dig. Lysten til dig. Mindblowing, smeltende og fantastisk. Om det er selve legen eller følelsen i mit inderste, det ved jeg ikke. Måske en blanding? Men det er dejligt. Mindblowing. Tak. 


Jeg har lyst til appelsin, kaffe og dig. 

1 kommentar:

  1. Sikke en tankestrøm - ægte og lige ud af posen! Like it :)

    SvarSlet