torsdag den 10. marts 2011

I'M NOT AMBROSIA

Jeg er personligt af den overbevisning, at ting sker fordi de skal ske. Der er en dybere mening med det. Måske er det derfor at jeg er så røv elendig til matematik - det skal ikke analyseres eller funderes over, det skal bare regnes ud og kigges på. Logisk tænkning, er der nogen som har bildt mig ind. 
Man skal ikke skynde på ting, på sig selv, på resultater. Vi ved jo alle sammen godt, at den ældste vin også er den bedste, ik? 
Jeg har taget et valg. Stå ved mig selv, ved mine beslutninger, handlinger og ord. Ikke bakke ud eller gå med til noget, fordi det giver mening for dig, men for mig. Jeg er ret stolt af mig selv, hvis jeg selv skal sige det.
Hvis jeg blot står fast ved dette, så i sidste ende, bliver jeg den mest guddommelige skabning. 

3 kommentarer:

  1. guddommelig? ja du ihvertfald godt på vej :)

    SvarSlet
  2. I'm not Ambrosia - som i "jeg er ikke uddødelig?" (:

    SvarSlet
  3. Det betyder guddommelig :)

    SvarSlet