onsdag den 23. marts 2011

I ADORE

Tøj. I mange mængder. Sko, jakker, bukser, kjoler, tasker! Jeg kan også godt lide mad. Og alkohol. Solbriller. Smøger. Ja, og venner. Og ham den søde. Hm, ja. Mon man kan finde 5 billeder der repræsenterer det vi sætter højest i livet? I såfald giver jeg jer ret; billeder beskriver mere end ord. Det første billed skal du forstille dig, at det er min højt elskede familie (de medlemmer som jeg faktisk elsker, det er klart), men det har jeg ikke, så jeg mangler 4! 


Okay... det næste billed er faktisk et billed som indeholder mange billeder, så det ville være snyd. Men det er min leg, så jeg bestemmer! BILLED 2
Ja, også kunne det da være meget sjovt, hvis jeg lige kom med et rigtigt billed for en gangs skyld, ik? Sushi. Ja. Det elsker vi alle sammen.
Når jeg en dag er blevet ekstra pro til at lave mad, så skal der laves sushi som ligner dette på en prik. Tilføj hvidvin og en smøg. Så er verden da egentlig helt ok! 
Min dejlige gymnasie-klasse, når den er bedst. I giver sgu lykke i maven, det kan man ikke tage fra jer! 
Sidste billed er svært, for der er mange og meget jeg holder af, dybt inde i hjertet, men aldrig er blevet forenet på et billed, så det kan ikke lade sig gøre. Fuck hvor jeg failer :D But still.. Ham den søde, Oliver, solbriller, min seng. Åh, kunne blive ved i dage. Det går ikke. 
Oveni det er jeg i tvivl om denne blog. Hvad vil jeg, hvad vil jeg ikke? Hæ. Så jeg har konkluderet, at jeg gør præcis som jeg har lyst til! 
Lige om lidt skal jeg også på arbejde, for det ikke skal være lyv. Igang med at sælge Illustreret Videnskab, på et niveau man ikke har set før! Wuhu. 
XOXO 


2 kommentarer:

  1. God idé! Man kommer også længst med bare at skrive om det man vil :)

    SvarSlet
  2. Hvis du laver sushi til/med mig den dag jeg dukker op for at blive bespist, vil jeg gøre alt hvad der står i min magt, for at medbringe en flaske Sake, så oplevelsen kan gøres så autentisk som muligt.

    SvarSlet