tirsdag den 8. marts 2011

im good, im gone

Solen skinner og verden sejler! Hold nu kæft hvor er solen bare min bedste ven! (Sorry Oliverzzzz, men du ved hvad jeg mener). Det er tid til solbriller, tid til at sidde udenfor med en smøg, en kop kaffe, søde mennesker og bare suge en masse D-vitaminer til sig! (ja, det er D-vitaminer. Dumme a-klasser). 
Jeg har restitueret i tilpas lang tid nok. I virkeligheden var jeg nok færdig for et stykke tid siden, men følte mig moralsk forpligtet til at holde det på et minimum - men det kan en gåtur til Mac'en sgu hurtigt ændre på! 
Så skal vi kalde den sprut, tøj, Gossip Girl og sex with no strings fra nu af? Det lyder på sin vis meget fornuftigt.
Jeg har faktisk en delens masse ting at tænke over for tiden, ik? Fx... er skolen blevet lettere, eller er jeg bare meget doven for tiden? Burde jeg rydde op på værelset? Hvor mange penge skal jeg tage med til Madrid? Ja, disse spørgsmål plager virkelig mit sind på groveste vis, men mon ikke det kan klares med en smøg og en tur udenfor med solbrillerne på? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar