mandag den 11. oktober 2010

we all fall in love sometimes...

.. something happend, its so strange this feeling, naive notions that were childish. 
simple tunes, I tried to hide it when it comes; 
We all fall in love sometimes. Didn't we, Didn't we, shouldn't we, couldn't we
I'm not sure but sometimes we're so blind
struggling through the day, when even your best friends say
dont you find.. 

det er sådan mit hoved fungerer idag. generelt er jeg ikke nede med alt dette emotionalitet på en blog, but i kinda feel like the world is putting some kind of hate on me, you know? 
jeg har idag egentlig haft en dag fyldt med grin, påtrods af Olivers manglende tilstedeværelse. Der er nye stole i NG-lokalet som ruller utrolig godt. meget morskab. weekenden var dejlig. når man ser tilbage var weekenden blandet. på en måde vil man tilbage, og gøre nogle ting anderledes så man ikke sad her lige nu, og en smule fortrød at man ikke fik sagt alting på den måde man egentlig ville. måske endda ikke have udført denne handling og bare ladet alting være som det var før? ARG. NEED OLIVER. 
mig og oliver har lavet en deal. blog hverdag. med en blog udfordring. denne udfordring vil self være ens og i kan ses hendes udførsel lige her

READY? DAG 1: et billede af dig selv taget for nyligt og 5 tilfældige facts om dig selv. 
1. Jeg får min far til at optage 80% af de dokumenterer der kommer på DR2. 
2. Jeg har en t-shirt med Kurt Cobains selvmords brev bagpå. 
3. Jeg hører lige nu Prince - I would die 4U. 
4. Jeg har intet fjernsyn. 
5. Når verden er noget lort, er Marcus den første jeg ringer til ♥

im out, cya motherfucker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar