fredag den 22. oktober 2010

forsømmelse og et hav af tanker

jeg beklager min forsømmelse af bloggen, men jeg har altså ferie, ik? mest til dig, Oliver. Jeg skylder dig et spyt øl, ja jeg gør. Jeg har været på sjælland, i Køge faktisk, og det var rart. Lad mig flytte væk fra fyn, lige nu. Fyn er ikke mig, så lad mig være, lorte fyn. :(
hvorfor skal man spilde sin tid på gym og 2g, når man i virkeligheden bare gerne vil skrive? bare gerne vil være en del af verden og få en masse politikere til at dø af skam, være korrespondent i måske Indien? fortæl mig det. fortæl mig meningen, k?
jeg er en smule rastløs over det hele, lige nu. men jeg ved jo godt at jeg ville blive psykotisk og emo uden skole, det ved vi alle sammen godt forhelved. jeg mangler dengang hvor rygning var klamt, dengang jeg hørte Papa Roach, havde rødt hår og gik i ternede bukser. Dengang jeg ikke gruppe pissede af princip, dengang SkullCandy var min bedste ven, dengang jeg brugte al tid på biblioteket, ok? 500 stykker tøj, modeugen, costume, Prince light, iphone og tøsefnidder i lange baner har jo aldrig gjort nogen godt, arg. så daf, nu! hvor meget jeg hader at disse ord kommer fra min mund, da det på den mest åndsvage måde jo fylder det meste af mit liv nu, så er jeg træt af det. det hele virkede mere okay dengang.

jeg synes, at jeg skal holde op med at tænke. jeg synes, at Augusta's selskab hjalp, jeg synes at jeg mangler Oliver. Jeg synes, at jeg savner min familie. Jeg savner min far.

DAY 7 AND 8:
Dine mål for denne måned og hvorfor: Hold nu kæft. Muligvis at få styr på mit liv. for fucking sjov, ok? Det skal overvejes.
Noget du er stolt af fra sidste måned: Min evne til at ignorer al form for vrede og frustration. Ikke sundt, men godt klaret. Som altid.

Kys mig og kom med kakao.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar