tirsdag den 19. oktober 2010

''aaaaaand iiiiiiiiiii, wiiiilll aaaaaalllllwaaaayssss loooove YOOOOU!''

True story. Det mener jeg.
Dag 7: ET BILLED AF DIG OG DIN NÆRMESTE VEN.
Lille Oliver, du gør mig lykkelig. Du gør det hele ok. Du fuldender mig på sådan en skør måde, ik?! Jeg ka' ikke få nok af dig, du er min ok meget yndlings. 4real. 
Jeg er på sjælland, right now. Det er jeg glad for. Jeg tilbragte dagen igår i KBH med brow og farmor, frokost ved søerne og tivoli. Nice. Når jeg går rundt derhenne i los KBH, så føler jeg mig bare så nice og rar. Når jeg tilmed bliver spurgt om vej til Gammel Kg. vej, og jeg ved endda hvor det ligger! ååh. jeg vil gerne tage folk med i min kuffert og bo der forevigt og altid.
Nu er jeg i Køge, hos Anders og jeg ser Far til 4. det er raaaart. Men på torsdag er jeg hjemme igen for at gøre fyn nice, men film aften i SFU, forhåbentlig en sød Augusta og en cruise CD, samt paaaarty på fredag hos Bauuuuueeee!

KØZ OG MØZ LOUI MOUI OG KØGE.

5 kommentarer:

  1. Tak for det, Oliver! Du ligner en supermodel, jeg ligner en fucking abe.


    P.S. Jeg har vist lige citeret en facebookgruppe, har jeg ikke?

    SvarSlet
  2. Ps. det laver jeg en facebookgruppe der hedder!

    SvarSlet
  3. Jeg burde sgu have et nyt job, hvis jeg ligner en supermodel der. nice.

    SvarSlet
  4. Supermodeller sælger bedre pizza.

    SvarSlet