onsdag den 13. oktober 2010

folk med kørekort og salatmayonnaise

Kilden til alt ondt i mit liv er lige for tiden, manglende morgenkaffe. Ok, det må være løgn da jeg igår faktisk fik min kaffe, men stadig havde en lorte dag. Idag var også en såkaldt lorte dag, og jeg fik ikke min kaffe.
Og jeg har ikke lavet min matematikaflevering, og jeg har ikke i sinde at gøre det. Ha. Ok, endnu en løgn. Jeg laver den. Undskyld Jens.

Og nu til dagens dyr:
DAG FUCKING 3: HVAD LAVEDE DU IDAG?!
- Stod 36 min. for sent op, fordi min mor havde glemt mig. Tak mor.
- Glemte morgenmad og kaffe. Ok, løgn. Græd indvendigt over manglende tid til morgenmad og kaffe.
- Røg. (HEJ OLIVER OG NINA)
- Lavede matematik.Ok, endnu en løgn. Jeg lod som om. Sorry.
- Havde biologi og brugte frygtelig lang tid på at gennemskue om Niels havde fået sex eller ej. Jeg tror det.
- Spiste pasta og frikadeller. ahhhhh. Jeg forstår ikke hvorfor Oliver altid skal spise så langsomt.
- Havde samfundsfag. Jeg har nu konkluderet at Lars er den mest forvirrende mand på to ben. OMFG. Get a grip, menneske.
- Ventede på bussen i fucking lang tid.
- Bestemte mig for, at jeg ville dø af skam hvis jeg gik på HHX.
- Så BH. Niiiiice.
- Tog på arbejde. Det var nedern. Jeg er træt.
- Tog hjem.

Og nu vil jeg nok gerne lige sige, hvorfor overskriften lyder som den gør. Fordi folk er sære. Og nice. 3 mennesker fik idag kørekort, hvor er de dog dejlige. TILLYKKE SMÅ MUSEUNGER! hvor er i seje! også forstår jeg fanden fuckme ikke, hvorfor folk vil have salatmayonnaise til deres pommesfritter? Hvad helved sker der? AD AD AD. Uf.

Også vil jeg gerne benytte legen til at sige thumbs up for de mennesker der rent faktisk suitede up today. det er jeg eddermame nede med!

Luk røven og gå i seng. Nu.

1 kommentar: