tirsdag den 26. oktober 2010

Lykke Li og rygestop.

Jeg hader få ting i verden, jeg foragter en del og jeg elsker endnu færre. 
At lave mad min farmor, at tænke på Roskilde, at høre Lykke Li på en dag som idag, at kysse og mærke sommerfugle i maven, en flaske hvidvin og en smøg. Min farmor er det bedste i verden, derfor er det så skønt, Roskilde er en gang om året og slut så fucking hurtigt, der findes få dage så lortede som denne tirsdag, derfor kan Lykke Li på forunderligvis bare redde alt. åh. Vi kender alle følelsen med et kys og sommerfugle i maven, ik? det behøves ikke uddybes, en smule fuldhed og den søde smag af vin samt tilhørende smøg. ah. 
også har jeg røget min sidste smøg, med undtagelse af når jeg er fuld, efter sex og når jeg er ked af det. det skal nok gå - det er jeg sikker på. jeg har heller ikke flere smøger, såé. 


dag 12: hvordan du fandt blogspot og hvorfor blogger du: 
fordi det kom til mig og fordi jeg skåner verden for verbalt pis, smart. 
dag 13: dit celebrity crush: 
sådan et har jeg kun haft en gang.. selvfølgelig har man haft hede tanker om Hr. Johnny Deep og Heath Ledger, men mit eneste rigtige crush har været Jacoby Shaddix fra Papa Roach. Og jeg er stadig dybt forelsket. Jeg nærer selvfølgelig også ENORME følelser for både Blæs Bukki og Slug fra Atmosphere. De er, trods alt, de mest geniale mennesker, som jeg har genskab til! 


don't you let me go, let me go -  tonight. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar