tirsdag den 3. maj 2011

tirsdags kvalme

Af mistænkelige årsager, har jeg tit og ofte kvalme, samt tilhørende hovedpine.. specielt om tirsdagen. Hvorfor? Ja, jeg har nogle kvalificerede bud: 
1. Jeg kan sove unormalt længe. Dette kan forvirrer mig tilpas meget til at frembringe kvalme. 
2. Grundet for meget søvn er jeg træt. Derfor drikker jeg overdrevet mængder af kaffe, med tilhørende blå Kings selvfølgelig. 
3. Macbeth og grammatik.  
4. Det faktum, at weekend er så langt væk. 
5. Idrætstime. 
6. Gratis skolekaffe. Denne form for kaffe er ikke beundrings værdi og jeg forstår ganske enkelt hvordan de formår at lave så klam en kaffe. 
7. Fransk. Giv mig bare et eksempel på, hvornår jeg skulle få brug for at sige jøde på fransk? Nej vel? 


Men imorgen derimod, ja.. Det bliver niiiiiiice. Jeg har self ikke lavet lektier, jeg er sikkert i søvn underskud, jeg skal arbejde, men! Min skoledag bliver uforudsigelig, grunden manglende lektielavning, jeg vågner op med ham den søde, jeg skal sælge M! og jeg skal have nice tøj på. K? 

2 kommentarer:

  1. Blå kings? Du ryger queens, lol

    SvarSlet
  2. In case you didn't see..... din lol. den pakke queens som jeg på mystisk vis fremskaffede, ligger hjemme på dit værelse.

    SvarSlet