tirsdag den 24. maj 2011

it's a sin to be tired

matematik - slut for altid. Mere har jeg ikke brug for. På en forunderlig måde, så var jeg egentlig glad for at være til eksamen. Ikke fordi at matematik nu er slut eller fordi jeg kan lide det, men fordi at nu er jeg en dag tættere på ferie, helt uden at skulle snakke med andre mennesker. Dét er rart. Jeg er træt, fyldt op, færdig, kogt, slidt, done. Fuldstændig. 


I just want to look like that
Folk snakker for meget, alt for meget. blander sig for meget og eksisterer for meget, men heldigvis er jeg nu igang med at læse en bog om menneskets kropsprog og jeg ved nu, hvordan jeg spiser min frokost uden at nogle mennesker henvender sig. Nice.

2 kommentarer:

  1. Ligegyldigt hvor afvisende, du ser ud, så slipper du ikke for mig. Det vil du heller ikke, vil du? :(

    Loveyouloveyouloveoyu

    SvarSlet
  2. Nææææææh.. men du snakker heller ikke til mig, medmindre jeg snakker til dig. En helt igennem vidunderlig og sjælden egenskab!

    SvarSlet