lørdag den 11. december 2010

og danser rundt, rundt, rundt, rundt, rundt!

hilsen Balstyrko! Jeg har, utrolig nok, ikke tømmermænd idag påtrods af enorm indtagelse af alkohol igår. Kender i de der dage, hvor der bare går rigtig mange ting op for en? Sådan en dag havde jeg igår, måske skulle jeg lave en liste.
1. det er ok at få nye venner, selvom ens gamle venner slet ikke vil være venner med de nye. men de nye venner er altså søde.
2. hvorfor jeg ikke har en kæreste.
følgende samtale udspillede sig på McD kl. 00.00 igår aftes, da jeg stod udenfor og røg;
Random dude; "Hej".
L: "Hej?"
RD: "Er din kæreste derinde?"
L: "Nej, jeg har ingen kæreste"
RD: Okay, jeg hedder Christian"
L: "jeg hedder louise?????"
Manden var mindst 30 og er levende bevis på, hvorfor jeg ikke har en kæreste. Folk er fucked up sære.
3. der er åndsvagt mange mennesker i Odense en fredag eftermiddag
4. Oliver er utrolig fantastisk til at sætte ting på bøjler, dog er han mindre fantastisk til shoppe rådgivning.
5. Folk i julemands kostume der pludselig springer over hegnet henne ved klosterbakken, kan til tider være vældig lystige at se på.

6 kommentarer:

  1. Nye venner i en bus 23:21, som vil have os med til garagefest nyevenner? (:
    Nina..

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er helt OK, at du gerne vil finde nogle flere unge venner, selvom den søde Søhestelol ikke synes helt så begejstret for ideen. <343
    - Guz!

    SvarSlet
  3. Hahahahaha! kan ikke sige andet end fantastisk indlæg :-)

    SvarSlet
  4. DU HAR EN KÆRESTE!!!!!!!!

    SvarSlet