torsdag den 20. januar 2011

pistacie nødder

Livet er en sær størrelse nogle gange. Sommetider render jeg glad rundt og ser sød og smilende ud, men så pludselig, ud af det blå, sætter jeg mig ned og græder. Ikke at jeg græder lige nu, næ nej. Jeg er glad og lykkelig, but still. 
Jeg tænker meget på egenskaber for tiden. Egenskaber man behøver i livet, for at opnå optimalt udbytte af tilværelsen. Og det er svært.. Disse egenskaber skal være helt præcise og specifikke, for at de skal kunne bruges. Fx bedste venner, de skal have virkelig specielle egenskaber for at de kan fungere optimalt som bedste venner (HEJ OLIVER!). Forstår du? Og modeller... Først skal man være androgyn og tynd, så skal man være gravid og kvindelig. Og politimand.. Høj og løbe-agtig. Det er jo på sin vis meget vigtigt, ik? Egenskaber. There have to be a match. 
Nå men... Nu skal jeg rydde op på mit værelse, fordi min søde kæreste dukker op på lørdag og jeg skal bruge hele min dag imorgen på kæreste, genbrugsbutikker og skøjtning. <3
Forresten har jeg idag kørt i bil for første gang. Sammen med mor. Og hvorfor vil ingen med mig i biografen? :( 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar