mandag den 22. november 2010

"You cannot wear something with love that has been made without love”

Citat - Ghandi. 
jeg kan godt lide det der med at komme hjem fra weekend og derefter finde slik på ens værelse. Nærmere bestemt; smarties. De smager sgu da egentlig ret godt. Lol.
Jeg har været fuld i denne weekend, hvis folk skulle være i tvivl. Jeg kan ikke helt beslutte om jeg synes falsetten er mega win eller det værste lort. Nå. Men Augusta er sød. Og rar. 

Them Socks var dog rimelig gudeagtige. NG skal fucke af og jeg gider ikke lave afleveringen, selvom jeg fik hjælp af de to søde brobygger drenge <33333 


Jeg er snart færdig med blog-dumme-lorte-leg, og kan snart begynde at skrive blog som det passer mig. hvilken behagelig følelse. 
DAG 29: Dagens outfit: 
Ja, den går ikke. Og den komme aldrig til at gå.. så istedet får i dette: 
Jeg sidder i min rare seng, men min søde t-shirt fra a question of som self er made in africa med 100p love. tillad mig at citerer teksten til min shirt; "Love" is the third out of three T-shirt designs "Faith, Hope, and Love". With these three T-shirts A QUESTION OF is spreading the word of “Faith, Hope, and Love” in a sustainable world.
Jeg har også min søde hat, som jeg elsker meget højt. lol. 

Lille Oliver har idag været i skole, og det har behaget mig utrolig meget. Hende har jeg savnet. Men resten af idag vil jeg se dårlige serier i TV og være emo. Imorgen skal jeg sove længe. Hæ :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar