torsdag den 25. november 2010

struktur i hovedet

Jeg søger struktur i hovedet og vil meget gerne købe det, hvis dette er en mulighed. lol. Imorgen er det fredagsbar med søde 2z og det bliver pisse fedt. Fletninger, skibriller, skiundertøj og min nice hue! Også øl self.. AFTERSKI MANNER! 
jeg har ikke fået fravær, på trods af mit fravær de sidste to timer idag, det var også rimelig optur. Jeg har solgt min kærlighed til Kalle for 2 kroner, efter han havde kastet en masse mandariner i hovedet på mig. Jeg kunne se, at han dybt og inderligt fortrød sin handling. Men 2 kroner kan man jo altid bruge! 
jeg er blevet helt hooked på Gnarls Barkley, det er sgu egentlig rimelig meget i vinkel. Og når man tænker på, at det ene af de berygtede medlemmer kalder sig Danger Mouse, så bliver det hele sgu lidt mere nice. 
Jeg har idag pjækket fra både historie og arbejde, vild ungdom. og lige om lidt skal jeg se NCIS! <3838394. 
i denne anledning vil jeg også lige gøre opmærksom på, at jeg hader pels. dybt inde i hjertet. mother fucking hader pels. k? falsk eller ægte, ok ligeglad. stop jer selv, alle sammen! og jeg ved udemærket godt, at min hue besidder en smule pels, ik? men det er ok meget noget andet. stop det. det er grimt og det lugter. godt så. tak. jeg har desuden også fundet ud af hvad det vil sige, at være voksen. lad mig opsummere: 
1. du er nået over 2-års dagen med din kæreste
2. du har købt din egen kaffemaskine
3. du har kørekort
4. du har en touch mobil 
true story, overvej det lige? 


btw.. sidste dag i blog challenge! er vi ikke glade? jo vi er. 
dag 30: (wuuuhuuu, endelig!) hvor er du om 5 år? 
Uhm. I en lejlighed på Nørrebro. Jeg er godt igang med, næsten færdig, en sød uddannelse som journalist. jeg er nok i besiddelse af den søde lille Oliver, da jeg gerne vil beholde hende til evig tid. Måske har jeg en kæreste? nej nok ikke. but still.. en kat måske? 

2 kommentarer:

  1. Hvis det kræver en kaffemaskine at blive voksen, tror jeg helt ærligt aldrig det bliver en realitet for Guz!' vedkommende. Tæller stempelkande? Plzzz?

    Ps. Du fik ikke fravær fordi søde Hansi gik, da hans fader var døende. Det er ikke pænt at juble over. :3

    - Guzzi!

    SvarSlet
  2. stempelkande tæller dobbelt up!

    lol. *ae ae*. stadig lidt glad.

    SvarSlet