fredag den 10. juni 2011

there is nothing holding you back

Idag er det fredag, og straks som jeg troede at weekenden ville blive rolig og chill, så havde folk bare tusind planer! Men det er også helt ok, fordi folk godt kan være søde. Jeg har idag sovet længe, gået tur med min søde hund, og overtaget min lillebrors 8-klasses projekt med hård hånd!
"han får godt nok nået at leve op til, med den storesøster!" - c
itat: reservebedste da jeg var 7 år gammel. Ja, stakkels dreng.
Så gik jeg i bad - og fjernede alle rester af min make-up! Og sendte et brev til banken om at jeg skal have netbank! + at jeg har meldt mig til at arbejde 35 timer i uge 30! Gud, hvor er jeg dog bare voksen! Imorgen skal jeg på Bakken med mor-birgitte, og de to små søde! (du ved, mine brødre. Søren må blive hjemme, lol). 

Man blir' sgu' helt glad indeni!! 

9 kommentarer:

  1. Hey! Faldt lige over dig og din blog inde på Gina's. Kan rigtig godt lide den! Og din musiksmag, det er så sjældendt man møder nogen der kender Atmosphere, og især piger! :-)

    SvarSlet
  2. Hey, mange tak! ;)
    De er helt bestemt guld i mit hjerte (; Så kan det jo være at vi ses til koncerten! :)

    SvarSlet
  3. Faktisk lidt sjovt, tror vi har kommenteret på det samme vægopslag inde på deres facebook side ;-) Det med deres koncert i november. Hvis ikke du ved det, er det nu offentligt og man kan købe billetter. Og det er sammen med Grieves og Brother Ali! Det er jo min drømme koncert!

    Håber du havde den vildeste koncert på Ros, det havde jeg!

    SvarSlet
  4. yiiiir, i know! jeg har lige købt! det bliver craaaazy!!!!

    SvarSlet
  5. Fedt! Så ses vi nok der!
    Glæder mig SÅ meget!!!!

    SvarSlet
  6. vi burde fandme lave et meet-up! begge fra fyn, begge loving the music. måske ses vi i byen en dag (;

    SvarSlet
  7. Ja det kunne da sagtens ske. :-) Uuuh, fik min billet i går, er i himmelen og kan slet ikke vente!

    SvarSlet
  8. jeg kunne slet ikke vente, så jeg printede min ud, haha :D Malk de koijn i Odense? er du også at finde der måske?

    SvarSlet
  9. Haha, min veninde og jeg blev enige om at betale de 15 kr for at få den sendt, for ville gerne stå med en "ægte" billet i hånden, den er mit kæreste eje lige pt, og ligger sammen med mit "The Family Sign" album og mit nye Grieves "Together/Apart" album hæhæ :-D
    Tjo det skal da ikke udelukkes men nu må vi jo lige se hvor langt økonomien rækker, men der er jo også noget tid endnu :-)

    SvarSlet