torsdag den 2. september 2010

du er en slange

Slanger, sex, smøger, sprut, Sebastian, sigøjner, sabelkat, slikkepind, shopping, saftevand, studietur, saldo pt, spareplan, samarit, Skarø, sharwama, SFU og Shrek.
Jeg har hele dagen idag overvejet hvor mange ting med s, som jeg rent faktisk er virkelig nede med. Det er psyko.
Jeg giver 100 kr. til den ostehaps der gider lave min matematik resten af året, tak.
Idag har været en konstruktiv dag, uden pis. Jeg har formået at være så fraværende i fransk timen, at jeg ikke har fattet at vi fik besøg af 2 franskmænd, jeg har glemt hvad dag vi havde sådan cirka 8 gange også har jeg sunget (ja, jeg sang) et 45 vers langt digt fra vikinge tiden.
HHX-fest til 70 kroner og fyrer med for meget voks eller gratis asti date med Nina? jeg er stadig splittet.

jeg er nu begyndt at sælge min sjæl for en enorm mængde penge, så let me know hvis i er game på noget af min sjæl. Penge donationer modtages også gerne! Dog ikke i skabet ligesom Emz, da jeg ikke har noget skab. Men bare find mig, ik?

Jeg har gemt det BEDSTE til sidst. Jeg rystede af glæde, græd næsten, var i den syvende himmel. La vie en rose, eller sådan. Atmosphere udgiver album om... snart! single out mother fucking now. OMG. oh my god. Fuck.
Lad dine ører være åbne for en musikalsk orgasme!
kærlighed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar