fredag den 6. august 2010

dedikeret til.....

taaaaadaaaa.. LESBEN!

Jeg hoster. Og sover. Og er træls. Men Lesben er en speciel person og han ønsker en blog, så han får en blog! Hans virkelige identitet kan ikke afsløres, da dette ville skabe forvirring, især hos Oliver. Oliver er dog sikkert voldsom lykkelig for fundet af Lesben, da vi har ledt meget længe.

Jeg har lavet en masse idag. Hvilket selvfølgelig er en lodret løgn, ha. vi kan jo evt. lave en punkforms liste?
Ting jeg lavede efter klokken 00:00:
 - Sad i bussen med Oliver på vej hjem fra Medina.
- Var fuld
- Gav falsk telefonnummer til fuld gut fra Skt. Klemens
- Snakkede med Simon Lind, hvis storebror sad i fængsel med Peter Lundin
- Stod af bussen
-Røg en smøg
- Cyklede hjem
- Mødte min lillebrors kæreste (fuck folk fra jylland. Lær at snak, freaks')
- Spiste kylling.
- Sov
- Vågnede
- Åbnede vinduet
- Sov
Osv osv osv
- Så min lillebror spille fodbold kamp. De fik guld. Min lillebror er nice.
- Tog på arbejde.
- spiste Durum.
- Kørte i kiosken
- Hvilken kiosk lukker klokken 19.00? Sygy shit.
- Kørte på tanken
- Kørte hjem og spiste en masse pizza
.. psyko punkliste. ad man.

jeg har droppet navnet til slut fordi det virkede underligt.
hejhej

ps. jeg ved godt, at jeg lovede dig en joke om dit navn, men jeg har glemt den.. noget med hval. Jeg mangler ninas hjælp.
pps. jeg er lækker

3 kommentarer:

  1. hvem fanden er Lesben?

    Hilsen Oliver.

    SvarSlet
  2. Lidt random post, men det har hvert fald mig til at trække på smilebåndene :)

    Mvh. lineandree.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det er lidt af en liste du har dig der ;)!!
    hehe!

    SvarSlet