torsdag den 10. juni 2010

søde lille matematik!

.. sikken glæde du bringer til mig hjerte! Lad mig have dig ved min side, evigt og altid. Lååååfeeeee! <3858939394
Ja,jeg fik 02 til mdt. årsprøve i matematik, hæhæhæhæ. Man har vel et år til?
Også har jeg klippet mit pandehår! HELT SELV! Meget kort.. og skævt. Nice nok manner!
Og meldt mig ind i SFU. Afdeling Fåborg?! Hvad laver i, SFU?! Var, var, var? Så skal man til at skrives mails og alt muligt..
Jeg savner Oliver.. Og Nina Pigen! :( <364839294794

Jeg har købt et nyt ur.. Med sommerfugle. Elsk mig.
Jeg er stadig alene hjemme, meget alene. Det gider jeg ikke. Der er ikke flere pizzasnegle. Fuuuuck.
Men! der er totalt meget 18 års på lørdag! Og vi skal have købt en dildo. (Nej, jeg regner ikke med at hverken Malene eller Mette læser min blog, eller at folk ikke kan lukke røven med dildo gaven, vel?)
Også regner det idag! Hvor gammel er verden lige? Ikke særlig gammel, vel.
Jeg har også lavet en god joke idag. Men jeg har glemt den nu :(
ps. Nogen som har 3000 til et par pæne sko? Var? Var? Var?

Labanen* Louise!

*laban [Zla·ban] sb. -en, -er, -erne o en person der opfører sig frækt, især på en udspekuleret el. bevidst provokerende måde = ROD ¯ du er en laban

Ingen kommentarer:

Send en kommentar